Movie analysis

فیلم دارک وب سیکادا 3301 (Dark Web: Cicada 3301)

آن چه در این مقاله خواهید خواند:

موضوع این نوشته در مورد فیلم دارک وب سیکادا 3301 است اما میخواستم بگم که که چند وقتی هست که سعی میکنم هفته ها رو با دیدن فیلم سینمایی تموم کنم و دنیارو با چشم دیگه ای ببینم. فیلم هایی که بهم پیشنهاد میشه رو توی صفحه Imdb خودم مارک میکنم و هر موقع اینترنت و فضایی برای ذخیره کردن این دانلود ها پیدا کردم دانلودشون میکنم و میریزمشون توی فلش خودم.

اما از اون جایی که تلویزیون خونمون داره کم کم قدیمی میشه بعضی از کیفیت های فیلم ها و یا زیرنویس های فیلم هارو پشتیبانی نمیکنه و نشون نمیده. اما از اون جایی که نمیخواستم شکست رو بپذیرم و زنجیره فیلم دیدنم رو پاره کنم و از اون جایی که یک دیپلمات یا راهی خواهد ساخت و یا راهی خواهد یافت یه بار دیگه دست به گریبان هارد و فیلم های بی انتهای توش شدم.

مثل مسئول قرعه کشی ای که دستش رو میکنه توی تنگ، توپ هارو هم میزنه و یکی از توپ هارو در میاره منم هارد رو زدم به تلویزیون و از این پوشه به اون پوشه رفتم و قرعه خورد به نام فیلم سینمایی دارک وب سیکادا 3301.

قبل از این که بریم سراغ خود فیلم بهتره که تیزر یا همون تریلر فیلم رو با هم ببینیم. پس برو تا بریم! (البته اگه آپارات اجازه بده – آپاران خاک بر سر پاک کرده تریلر فیلم رو)

تیزر فیلم دارک وب سیکادا 3301 (Dark Web: Cicada 3301):

از اون جایی که اپارات همه چیز رو پاک میکنه و قوانینی که گذاشته فکر کنم از خود صدا و سیمای حکومت هم محدود تره تیزر فیلم دارک وب سیکادا 3301 رو هم پاک کرده. اما اشکالی نداره چون واستون توی کانال خودم میزارم. (هر چند که اگه نمیزاشتمش هم چیزی رو از دست نمیدادین)

خلاصه داستان فیلم دارک وب سیکادا 3301 (Dark Web: Cicada 3301):

به صورت خلاصه داستان دارک وب سیکادا 3301، داستان یک کافی من جوونه که رمز کارت های مردم رو موقع گرفتن سفارش ازشون میگیره و شب ها که به خونه بر میگرده حسابشون رو خالی میکنه.

اما داستان Dark Web: Cicada 3301 از جایی شروع میشه که وقتی یکی از مشتری های کافه رو هک میکنه پاش به دنیای جدیدی به نام سوکیدا 3301 باز میشه. در همین حین و بدون این که ما بدونیم چطوری و چگونه سازمان امنیت ملی آمریکا متوجه این فرد میشه و اون رو دستگیر میکنه و ازش میخواد که با سازمان امنیتی همکاری کنه و با نفوذ کردن توی سیکادا 3301 اون گروه رو نابود کنه.

داستان فیلم توی دادگاه روایت میشه و کارگردان سعی کرده در خلال دادگاهی که برای شخصیت اصلی داستان دارک وب سیکادا 3301 برگذار میشه به گذشته فلش بک بزنه و قصه فیلم رو برامون تعریف کنه.

نقد و بررسی فیلم دارک وب سیکادا 3301 (Dark Web: Cicada 3301):

حالا که با داستان فیلم دارک وب سیکادا آشنا شدیم میخوام شروع کنم به همون کار همیشگی یعنی غر زدن سر فیلم ها!

اولین نکته ای که از نظر من خیلی توی ذوق میزد این بود که عوامل این فیلم سعی کرده بودن فیلمشون ته مایه هایی از کمدی بودن رو داشته باشه اما اصلا این طنز و کمدی خوب در نیومده بود و به تن فیلم ننشسته بود.

دومین نکته ای که میشه گفت توی ذوق میزد قسمت های سکسی و بی دلیل این فیلم بود. اگه شما گات رو دیده باشین میبینین که قسمت های سکسی فیلم دقیقا در جریان و مرتبط با موضوع اصلی فیلم اتفاق میوفته به نحوی که اگه اون بخش ها نباشه روایت و قصه فیلم ناتمام میمونه در حالی که توی فیلم Dark Web: Cicada 3301 اصلا اینطوری نیست و حتی میشه گفت بخش های زائدی هستند که کارگردان فقط اون ها رو برای بیشتر دیده شدن فیلمش قرار داده.

فیلم دارک وب سیکادا 3301 (Dark Web: Cicada 3301) رو ببینیم!؟

دیپلمات نوشت: من پیشنهاد میکنم این فیلم رو نبینین چون اصلا و به هیچ وجه فیلم خوبی نیست اما اگه باز هم شیطون گولتون زد و خواستین ببینین با خونواده نبینین چون این فیلم مناسب دیدن با خونواده نیست. نمره من به این فیلم 3 از 10 بود اما به خاطر روی گل بانو کانر ماری لزلی به این فیلم 4 از 10 میدم.
از اون جایی که میدونم توی این موارد خیلی پیگیرین یه چند تا شات از این بازیگر رعنای عرصه هالیود همین جا میزارم که زیاد نگردین و وقتتون گرفته نشه.

 

 

 

دیپلمات نوشت: موضوع اصلی این فیلم در مورد مفهومی به نام ایلومیناتیه. کسایی که قدرت زیادی دارند، مخفی هستند و کل جهان تحت نظر و خواسته نظر اون ها اداره میشه و پیش میره. چند وقت پیش داشتم پادکست کتاب نردبان شکسته از بی پلاس رو گوش میدادم. یکی از نکات جالبی که توی اون پادکست علی بندری گفت این بود که توی جوامعی که نابرابری زیاد میشه چنین فکرهایی هم زیاد میشه. 

هر روز هم این مسائل یه اسمی به خودش میگیره. یه روز اسمش ایلومیناتیه، یه روز 313 خونواده ثروتمند، یه روز هم یهودیت! پیشنهاد میکنم اون پادکست رو که توی کانال خودم هم میزارمش گوش کنید. از اینجا میتونین کانال تلگرامی من رو پیدا کنین.

من مهدی عباس زاده (MehdiAbbbaszadeh) هستم و این هم یک نقد و بررسی فیلم وسریال دیگه بود. واسم بنویسین که آیا معرفی فیلم دارک وب سیکادا 3301 رو دوست داشتین؟! رعایت چه چیزهایی باعث بهتر شدن این معرفی فیلم ها میشه؟! و اگه به این نوشته امتیاز بدین بی نهایت ممنون میشم.

شما توی دی ماه چه فیلم هایی دیدن و کدوم هاش واستون جالب بوده و دوست دارین به من و بقیه هم معرفی کنین؟!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
Mehdiabbaszadeh

من مهدی عباس زاده (Mehdi AbbasZadeh) ام علاقه مند به کتاب ها، انیمیشن ها و موسیقی. اینجا از کتاب هایی که میخونم، فیلم هایی که میبینم و از موزیک هایی که گوش میدم صحبت میکنم. راستی! من اینجا از مشکلاتی که تو راه یادگرفتن سئو بهشون بر میخورم هم مینویسم. امیدوارم که حس و حال این سایت رو دوست داشته باشی.

View Comments

  • واقعا فیلم خوبی نبود و نقاط ضعف زیادی داشت. من هم باهات هم نظرم

    • سلام رضا جان، ممنون از این که نظرت رو یا من در میون گذاشتی.
      همیشه بعد دیدن فیلم هایی مثل دارک وب سیکادا این سوال به ذهنم میاد که چرا اصلا این فیلم هارو میسازن!؟

Recent Posts

نقد و بررسی کتاب دوباره فکر کن

قبل از این که بخوام در مورد کتاب دوباره فکر کن چیزی بنویسم باید بگم…

4 روز ago

کتاب ذهن حواس جمع 📚 نقد و بررسی

چند وقت پیش که داشتم برای نوشتن مقاله بهترین کتاب ها برای تمرکز واسه سایت…

6 ماه ago

کتاب بولت ژورنال | نقد و بررسی + لینک دانلود و فیلم معرفی

این کتاب هم مثل بقیه کتاب های رشد فردی یک داستان از بدبختی خودش میگه…

6 ماه ago

رقابت با سایت های فروشگاهی بزرگ مثل دیجی کالا ✅

امروز میخوام در مورد مسئله ای صحبت کنم که احتمالا هر سئو کاری بهش برخورده…

11 ماه ago

ایندکس کردن ویدئو ها در وردپرس ✅

سلام، امروز میخوام در مورد ایندکس نشدن ویدئوها باهاتون صحبت کنم و راهی که برای…

11 ماه ago

حل ارور Missing field thumbnailUrl در سرچ کنسول ✅

این دومین مقاله من در مورد حل خطاهای سرچ کنسوله و من توی این مقاله…

11 ماه ago