Movie analysis

فیلم هایی که این ماه دیدم – آذرماه 1401

چند وقتی بود که بخش فیلم هایی که این ماه دیدم رو توی سایت مهدی عباس زاده (Mehdi Abbas Zadeh)قرار نمیدادم چون هم وقت نمیکردم و هم خیلی فیلم نمیدیدم. اما وقتی در موردش فکر کردم دیدم اگه این قسمت رو دوباره راه بندازم خودش انگیزه ای میشه برای بیشتر فیلم دیدن و پر بار تر شدن قسمت معرفی و نقد و بررسی فیلم و سریال بلاگ من.

توی آذر ماه فیلم فری گای و رجب ایودیک 7 رو دیدم که در ادامه یکم در موردشون با هم حرف خواهیم زد!

 

رجب ایودیک 7 ( 7 recep ivedik)

آخرین فیلمی که توی آذر ماه فکر کنم دیدم همین رجب ایودیک 7 (recep ivedik) بود. توی روز های آخر آذر که حوصله هیچ کاری نداشتم رفتم سراغ این فیلم تا حداقل استفاده کمی از این روز ها کرده باشم.

فیلم رجب ایودیک 7 (recep ivedik) تا الان توی imdb امتیاز 5.5 رو از سه هزار بیننده این فیلم گرفته و همچنان روند دیدن این فیلم رو به رشده.

رجب همیشه من رو یاد یکی از دوستام میندازه به نام مهرداد. مهرداد همیشه اون اوائل کار قول میده کمکت کنه اما عملا هیچ کاری نمیکنه و میشه گفت تقصیر خودش هم نیست. بلکه یکی از اعضای بدنش دچار گشادی مفرطه:)

رجب ایودیک 7 (recep ivedik) نسبت به قسمت های قبلی ای که ازش دیدم موضوع خیلی بهتر و آموزنده تری داشت. فیلمی در مورد حفاظت از محیط زیست. (کاری که اگه ما هم انجام میدادیم و محیط زیستمون واسمون مهم بود الان همیشه سر درد نبودیم).

رجب ایودیک 7 (recep ivedik) صحنه ها  مناظر زیبایی رو به تصویر میکشید و میشه گفت اهنگ متن خوبی هم داشت.

حالا که یکم از خوبی های رجب ایودیک 7 (recep ivedik) گفتم نوبتی هم باشه نوبت غر زدنمه. پس بریم واسه غر زدن سر فیلم رجب ایودیک 7 (recep ivedik).

 

 

با دیدن رجب ایودیک 7 (recep ivedik) اصلا خندم نگرفت. نمیدونم واسه اینه که من نسبت به سال های قبل بزرگ شدم یا این که قسمت های جدید رجب ایودیک (recep ivedik) چرت و پرت و عاری از شوخ طبعی های لازم شده و یا این که حال و روز ای روز های ما خیلی بده. اما با همه این ها هنوز وقتی جایی اسم رجب رو میشنوم یاده همین رجب ایودیک میوفتم و یه لبخندی هم میاد روی لبم.

من با فیلم ها و سریال هایی که الان دیدم متوجه شدم هر فیلمی که مثل سریال مانی هیست شخصیت پردازی درستی روی کاراکتر های فرعی داستانش داشته باشه و به جزئیات توجه کنه احتمالا سریالش هم سریال خوبی میشه. اما رجب ایودیک 7 (recep ivedik) شخصیت پردازی درستی روی کاراکترهاش نداشت.

هر چند که نویسنده سعی کرده بود روال فیلم و مهاجرت رجب از شهر به روستا منطقی و واقعی باشه اما در ادامه فیلم ما دیگه دقت به این جزئیات رو نمیبینیم.

مثلا وکیلی (از کمالات و زیبایی های این خانوم وکیل هر چی بگم کم گفتم) که به روستا اومده بود یک دوست هم داشت که تا نصفه های فیلم همراه وکیل بود (هر چند بدون هیچ اکت و یا دیالوگی) اما از نیمه های فیلم بدون هیچ دلیلی یهو غیب شد.

 

 

دیپلمات نوشت: کاراکتر وکیل فیلم رجب ایودیک 7 (recep ivedik) به تنهایی یکی از نقاط قوت این فیلم بود یعنی هر چه از زیبایی بانو oznurserceler بگم کم گفتم.

یکی از چیزهایی که توی این فیلم روی اعصاب من بود تبلیغ زیاد و بیش از کسی بود که رجب ایودیک 7 (recep ivedik) رو زیر نویس کرده بود. بابا نکنین تورو خدا از این کارا:)
این نوع تبلیغات نه تنها جواب نمیده بلکه حداقل من اگه از این به بعد بخوام زیر نویس دانلود کنم تمام تلاشم رو میکنم تا روی این سایت کلیک نکنم.

تنها قسمتی از فیلم رجب که یکم جالب و خنده دار بود رو هم میزارم تا اگه کسی نخواست کل فیلم رو ببینه چیزی رو از دست نداده باشه.

 

 

دیپلمات نوشت: یه جایی توی فیلم یه دانش آموزی از رجب میپرسه مهم ترین محصول صادراتی ترکیه چیه !؟ رجب میگه لوبیا چشم بلبلی. من واقعا خوشم اومد از این که با همچین فیلم هایی یک کشور میتونه خودش رو معرفی کنه. اما وقی توی اینترنت سرچ زدم مهم ترین محصولات ترکیه چیز هایی مثل زرد آلو و این ها بود و لوبیا توشون نبود اصلا.

خلاصه این که زود تعجب نکنین و هرچی شنیدین یکمم سرچ کنین در موردش.

و در پایان رجب ایودیک (recep ivedik):

صحنه پایانی رجب ایودیک (recep ivedik)

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
Mehdiabbaszadeh

من مهدی عباس زاده (Mehdi AbbasZadeh) ام علاقه مند به کتاب ها، انیمیشن ها و موسیقی. اینجا از کتاب هایی که میخونم، فیلم هایی که میبینم و از موزیک هایی که گوش میدم صحبت میکنم. راستی! من اینجا از مشکلاتی که تو راه یادگرفتن سئو بهشون بر میخورم هم مینویسم. امیدوارم که حس و حال این سایت رو دوست داشته باشی.

Recent Posts

نقد و بررسی کتاب دوباره فکر کن

قبل از این که بخوام در مورد کتاب دوباره فکر کن چیزی بنویسم باید بگم…

4 روز ago

کتاب ذهن حواس جمع 📚 نقد و بررسی

چند وقت پیش که داشتم برای نوشتن مقاله بهترین کتاب ها برای تمرکز واسه سایت…

6 ماه ago

کتاب بولت ژورنال | نقد و بررسی + لینک دانلود و فیلم معرفی

این کتاب هم مثل بقیه کتاب های رشد فردی یک داستان از بدبختی خودش میگه…

6 ماه ago

رقابت با سایت های فروشگاهی بزرگ مثل دیجی کالا ✅

امروز میخوام در مورد مسئله ای صحبت کنم که احتمالا هر سئو کاری بهش برخورده…

11 ماه ago

ایندکس کردن ویدئو ها در وردپرس ✅

سلام، امروز میخوام در مورد ایندکس نشدن ویدئوها باهاتون صحبت کنم و راهی که برای…

11 ماه ago

حل ارور Missing field thumbnailUrl در سرچ کنسول ✅

این دومین مقاله من در مورد حل خطاهای سرچ کنسوله و من توی این مقاله…

11 ماه ago