سیاست حریم خصوصی

من کی هستم؟!

من مهدی عباس زاده هستم ودر این سایت در مورد چیز هایی که دوست دارم و به آن ها علاقه دارم مینویسم. برای آشنایی بیشتر با من میتونین از قسمت درباره من استفاده کنین.
آدرس سایت و شماره تماس من :

tell:09388227833

 www.mehdiabbaszadeh.ir

رسیدگی به انتقادها در سایت مهدی عباس زاده

برای هرگونه سوال و پرسش یا  انتقاد یا شکایت از سایت مهدی عباس زاده  میتوانید از شبکه های اجتماعی موجود درسایت استفاده کنید یا به آدرس زیر ایمیل بزنید.

sr.diplomat@gmail.com

 در سایت مهدی عباس زاده چه چیز هایی جمع آوری میشود؟!

در سایت من فقط از شما اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل، نام کاربری وشماره تلفن شما دریافت میشود و تمام سعی و تلاش من برای حفظ امنیت شما برقرار خواهد بود. گرفتن این اطلاعات صرفا با اجازه خود شما بوده و اطلاعات شما برای هیچ کار تجاری و یا اقتصادی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
و بعضی اطلاعات فنی مانند اطلاعات مربوط به کوکی ها جمع آوری میشود که مورد استفاده من نیست و تعهدی در قبال آن ندارم. باید گفت به طور کلی به طور پیش‌فرض هیچ اطلاعات شخصی از شما جمع آوری نمی‌شود.

توجه داشته باشید که سایت مهدی عباس زاده به هیچ عنوان برای کاربران خود  مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال نمی‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سایت مهدی عباس زاده ، با هر شماره ای دیگری تخلف و سوء استفاده از نام مهدی عباس زاده است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ما اطلاع دهید.

دیدگاه‌ها در سایت مهدی عباس زاده

 

 هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم ’s آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.

 

 

رسانه ها در سایت مهدی عباس زاده

اگر میخواهید تصاویر را به در سایت مهدی عباس زاده آپلود کنید، نباید در تصاویرتان  داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) وجود داشته باشد.

 

کوکی‌ها در سایت مهدی عباس زاده

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. ضبط شدن این اطلاعات در سایت ما برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره اطلاعات خود را پر کنید.
کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما انتخاب کنید ” به یاد داشته باشید من Me”، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

 

 

 

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

ما اطلاعات شما شامل ایمیل و نام کاربری تان را تا زمان برقرار بودن سایت حفظ میکنیم.

 

 

داده‌های شما را به کجا ارسال می‌کنیم

دیدگاه‌های شما برای بررسی اسپم نبودن  از طریق یک سرویس تشخیص جفنگ خودکار بررسی شوند.